четвер, 21 травня 2009 р.

Перепрошив...ще раз...

На днях щось почав баранити мій апарат, точніше, операційка....Чи то від "старості", хоча яка там старість, не так давно прошивався, чи то від перед тим установленою програмою Vito AstroNavigator(скорше всього із-за нього).

І от, після ремонту динаміка думаю, перешию ще разок мобілу...Ну люблю я експерименти і все тут:)
На цей раз вибрав іншу прошивку:
автор: NUr_Explorer
патчі: від GreateVK
назва: X600 RUS A42 030 032J Light_2

Начинка:

з новим кодом модема + видалений повністю Windows live)
Память доступно: 77,68Мб з 78,38Мб
Программа доступно 37,90Мб з 51,22Мб

Така велика кількість вільноої пам’яті(особливо для програм(оперативи)) мене взагалі шокувала.

Ще один момент, чому я не ставив попередню прошивку: там стояв WM 6.1. Це, звичайно, добре, але... прогама домашньої бухгалтерії на 6.1 не пішла, а для мене вона важлива. А після деякого часу користування 6.1 я не замітив якої-небудь суттєвої різниці, тому вирішив поверутися на WM 6.0, а там будем дивитися:)

Прошивав через flasher.exe, все пройшло гладко. Тестування почалося!

1 коментар:

  1. Із глюків цієї прошивки, мною побачених: глючить GSM-модуль. Сильно глючить. При вхідному дзвінку не можу цей дзвінок просто елементарно прийняти. Інтернет при правильній настройці просто-напросто навіть не пробує підключитись. Вирішив перепрошивати на якусь іншу.

    ВідповістиВидалити